Boooring!

Usch, fy och blä va det är tråkigt att vara sjuk. Jag får till och med lust att göra saker som jag aldrig velat förut, allt förutom att ligga här och må bajs. Det är inte fören man blir sjuk som man uppskattar sitt liv som frisk.
Idag skulle jag egentligen träffat Johanna, men istället blir det sängen och plugg som gäller - kul. Hoppas verkligen att jag blir frisk tills imorgon så jag kan jobba, jag vill ut härifrån!
Jag misstänker starkt att jag hör broder Isak titta på "Ronny och Ragge", så jag tror att jag joinar honom och tv:n ett tag :) Skriver mer senare.

Febriga pussar & kramar
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: kusse linda

neej e du sjuk? fy va tråkigt :( nu på lovet också..så typsikt va?! Hoppas du blir bra snart gumman <3

2009-02-10 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0