Fortfarande sjuk...

Jag fick inte ens säga hej då till min älskling, varför ska jag vara sjuk just nu!?? Jag blir tokig! Febern hoppar upp och ner, för några timmar sedan låg den på 39,5 och nu på 38. Jag känner mig helsnurrig, känns bara som en tidsfråga innan jag svimmar.
När man är sjuk så börjar man tänka på saker man annars förtränger, eller sådan är jag i alla fall. En sak som har snurrat mycket i mitt huvud idag är framtiden. Det finns så mycket som jag vill göra, så många saker jag hade älskat att arbeta med, men vad ska jag välja? Är faktiskt lite sugen på att bli författare.. Men behöver man vara utbildad till det, eller kan man bara skriva ihop en bok på fritiden och förhoppningsvis få den publiserad? I så fall hade jag älskat det yrket, eftersom att då kan jag arbeta med det som mitt hjärta brinner för - människor. Eller kanske kan man kombinera båda två, eller ganska många till yrken? Hmm, frågorna är många och det är även svaren.

Jag är verkligen supertrött just nu, och imorgon så kommer jag väl tänka "Åh nej, varför skrev jag så?" Eller "Har jag skrivit det där?". Känns som om jag är vaken och sover på samma gång nu, jag hatar verkligen att vara sjuk.
På listan som jag skrev förut så hann jag göra en del, dock inte allt. Rummet är dammsuget och kläderna instoppade i gaderoben, loggboken är skriven, och även en del på projektarbetet. Men kemin och balklänningen får bli morgondagens projekt - jippi... Eller inte.

Sov gott vänner!
Pussar och kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0