God morgon Sverige

Lördag morgon har precis grytt och här vid frukostbordet sitter Jennifer och knaprar i sig lite frulle. Det bjuds på grovt bröd med diverse pålägg, proviva jordgubbsdryck och kaffe i placerat muggen jag fick av Johanna i julklapp. Frukosten är optimal och väldigt god! :)
Gårdagens afton spenderades med Linda, Evelina, Petronella, Filip och Tomas. Vi åkte in till stan och fikade på "Cappucino", därefter blev det flumm time och senare till Teenage för att träffa ytterligare vänner. En lyckad kväll helt enkelt!
Idag är det jobb som vankas. Klockan nio och trettio ska jag befinna mig utanför Carolas, så det är kanske läge att börja snygga till sig om jag ska dra snart.

Ha en bra dag folks!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0