Kaffe

Sitter i skolan och häckar. Moncan har gått wild och givit oss rast alldeles för tidigt, Jennifer likes a lot! Dagen har hittills inte varit så ansträngande, räknade lite matte och besvarade några frågor på MSK:n. Skönt att man kan känna att skolan är lugn for once.
Nej nu känner jag att kaffet kallar på mig. Ska nog springa upp och slänga i mig en kopp! Tänk att man aldrig tröttnar på dess ljuva smak som förtrollar min mun till ett paradis. Mmmm....
Ha det gott folket! Btw, någon som är sugen på en promenad ikväll kanske? :)

Kärlek
J.Johnsson


Kommentarer
Postat av: petronella Claeson

Åhh synd att jag läste det med promenad nu, jag som va så sugen på en igår haha. vi får ta en härlig promenad någon dag :) !

måste bara säga att det du skrev på min blogg, jag blev jätte glad för det! du är en helt underbar tjej Jennifer ska du veta och helgen har varit jätte mysig! får vi göra om, vi hörs :) <3

2009-02-03 @ 10:15:30
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0