Kärlekens dag

Kära vänner,
Efter en lång dag på jobbet har jag hamnat här i soffan. Trots att jag inte har någon att fira alla hjärtans dag med i år, eftersom älsklingen är ute på havet, svävar jag på moln. Jag mår så underbart bra, och är så lycklig! Jag har fått världens goaste vänner och världens goaste kille. Mer kan man inte önska sig.

Igår var några av tjejkompisarna hemma hos mig, Matilda, Filippa och Petronella. Det blev god mat, lite blandat flumm på TV:n och härligt snack. Efter få timmars sömn bar det sedan upp till jobbet, och senare fika med Anna. Underbart att träffa henne igen, var allt för länge sedan vi gjorde det!
Ikväll ska jag hem till min kära Sofie, ska bli supermysigt att träffa henne! Skriver mer senare för nu väntar badet på mig!

Puss och kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0