Överraskning

Uret står på 17:51 när tanken slår mig att jag ska skriva några väl valda ord. Snart kommer min kärlek, och ska ta med mig på en mystisk kväll - me like! Han var inte hemma på alla hjärtans dag, så vi tänkte ha vår egen alla hjärtans dag idag istället :D Och det bästa av allt är att det är han som står för kvällen, så jag vet inte vad som väntar - mycket spännande!

Imorgon kommer jag tillbringa i princip hela dagen med dammtrasan i högsta hugg, och på kvällen kommer några tjejkompisar från klassen att anlända till min lya. Ska bli grymt roligt eftersom man inte brukar umgås på helgerna tråkigt nog. Blev några fler än beräknat, men ju fler ju roligare! :D Så nu har jag varit och köpt massa god mat tills imorgon, det kommer att bjusas på mozzarellasallad med massa vitlökstilltugg, frukter och grönsaker.

Nej nu ska jag nog slappa lite innan Filip kommer!
Take care!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0