Puuuh

Det är verkligen jobbigt att städa rummet när det är så rörigt, känner mig helt slut! Sitter för tillfället och skriver det sista på krönikan. Har lite svårt att få ihop slutklämmen, så därför tar jag en lite  paus för inspiration. Linda dyker upp om lite mer än en timma så jag funderar på att slänga ihop en kladdis, alltid gott och alltid uppskattat :)
Jag älskar att denna veckan går så fort för snart är det lov, och trots att det blir mycket plugg är lov alltid underbart! Hoppas någon av mina godingar vill göra något kuligt då! :)

Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Liinda!

synd att de inte blev av :( hade verkligen velat komma! Får ta igen snart!<3

2009-02-04 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0