Skratt

Idag har jag verkligen skrattat hysteriskt mycket, och jag bara älskar det! Finns absolut inget bättre än när man har riktigt roligt, som jsg hade i skolan idag, och detta tack vare mina goa klasskompisar Johanna, Anna, Jenny och Rebecka. Jag säger bara vi fem + liiiiiite för mycket av lärare F, målande nedräkningslappar och Luther = flumm! Tack för skratten och för tårarna som så vackert hakade på, det gjorde min dag! :D
Efter skolan drog jag och Johanna in till Condeco för lite god mat, skvaller och projektarbetsplugg. Måste tipsa er om deras mozzarellasallad, den är supergod!
Efter några timmars slitande gav vi upp och drog iväg till Panduro, där jag köpte lite överraskningar till min kära far som fyller fyrtiotvå år imorgon. Avslöjar inte ännu vad jag köpte till honom, uti fall att han läser det här! Hihi

Trots att jag har mer smaskigheter att berätta om dagen tar vi det en annan gång för nu behöver Jennifer verkligen sova. Har dessutom en hel del att tänka på innan hjärnan somnar, så jag måste skynda mig :)
Sov gott!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0