Snö

Tidigare har jag berättat att jag älskar regn, och idag har jag ytterligare en bekännelse; jag älskar snö! Tog precis en promenad i yrvädret, och det är så underbart att känna snöflingorna smälta mot pannan och lägga sig som kristaller i håret. Ändå måste jag klaga på att det kom liiite försent. För två månader sedan hade jag varit lyrisk, nu är jag bara mysglad. Hoppas att du som läsare förstår Jenniferska, har en tendens att hitta på egna ord när jag inte hittar något annat bra.

Sitter för tillfället och kollar igenom lite bilder från vintern. Här är en mumsbit till bild på Malin och mig, och en på Hanna, Olivia och Johanna, från kvällen då vi tjejer var ute och käkade på Lilla Tavernan. En grymt bra grekisk restaurang för dig som är vitlöksälskare som jag!

 



Till helgen vankas en helkväll med min kärlek och tjejmiddag med brudarna i klassen. Dock blev Johannas mamma sjuk, så nu måste vi hitta något annat place att hänga på. Tänkte plocka fram det breda smilet till mammsen och pappsen sen ;)

Ge kärlek så kommer du också att få det.
J.Johnsson


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0