Snö

Åh, är det inte helt underbart med snö så säg? Blev verkligen superglad när jag skulle ta in mina sängkläder som låg på vädring, och mötes av några snöflingor mot nästippen. Skrev snabbt ett mess till Olivia, och strax efter det var vi ute och promenderade i yrvädret. Då jag sagt hej då till henne och lunkade den sista vägen hem tänkte jag på vilken bra inspirationskälla hon är! Fick nästan småspringa hem för att min hjärna bubblade över med tankar och idéer som jag ville skriva ner. Hon är toppen min Olivia!
Linda kunde tyvärr inte komma förut på fika, så mammsen fick hjälpa mig att käka upp kladdkakan istället :) Nu, fyra timmar senare börjar Jejjas mage kurra efter lite fil. Mums, får nog springa iväg och ta en skål!

Ta hand om er!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0