Mmmm

Sitter för tillfället i sängen och smaskar på chokladhjärtan som jag fick av älsklingen igår - såå gott! Är lite halv seg efter att ha inverterat en hel dag, siffrorna snurrar fortfarande i huvudet på mig. Ska bli skönt att äntligen få sova ut imorgon efter flera dagar med bara några timmars sömn.
Igår var vi hemma en sväng hos Johannes och Camilla, i Johannes nya lägenhet. Det bjöds på risallamalta kaffe, och vi kollade även på bilderna från resan :) Johannes och Filip stack även ut en sväng, så jag och Camilla fick en mysig pratstund, känns skönt att ha vänner med öron som lyssnar. Tycker om dig himla mycket Millan!

Ikväll ska jag och Olivia in till stan och fika, ska bli superkul att få flammsa av sig :) Skriver några rader imorgon eller i natt, beroende på hur sent det blir.

Btw här är ett smakprov på bilderna från resan, kommer slänga upp några på FB snart.




J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0