Söndag

Kom precis hem från ett underbart möte! Ibland tror man, i alla fall jag, att Gud ska beröra mer på ungdomsmöten och därför blir det verkligen fantastiskt när man ser att man har helt fel. Gud är precis lika nära och berör lika mycket både dag och natt. Denna veckan har jag känt sådan smärta i mitt hjärta. Jag har hat en tuff vecka, men värst var då jag hörde mina klasskamrater, personer jag älskar, säga nej till Gud. Jag ser ett hopp för personerna som säger att de tror på något, emn det vet inte vad det är, men personerna som säger ett rakt och tydligt nej skär mig i hjärtat. Hoppas ni någon gång kommer att se och förstå vad jag har fått se och förstå.

Idag blir det projektarbetsplugg hemma hos Johanna, fullt ös medvetslös inför föreläsningen på tisdag! :)
Nu ropar familjen att det är mat, skriver senare ikväll igen!

Kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0