Hairface

Mjölken är slut och kaffet får drickas svart - uue. Mamma ville att jag skulle gå med och handla mat, så jag har vad jag behöver här hemma när hon, pappsen och Isak drar iväg på båtsemester imorgon, men det känns lite tajt så jag tar till penna och papper istället.
Blev inte många timmars sömn i natt, då Isak och hans kompisar satt och fnittrade extremt högt i princip hela natten, och när jag sedan öppnade dörren in till mitt rum runt tre tiden, möttes jag av ett moln av gammal, sunkig Axe. Jag stängde den så fort jag bara kunde och öppnade mitt fönster. När jag ändå inte kunde sova plockade jag fram datorn igen och började läsa igenom min blogg, från början tills idag. Stör mig på många inlägg, de känns så tråkiga, opersonliga och ojenniferiga, men de får väl ligga kvar ändå. Jag orkar inte bry mig om dom, och inte heller starta en ny blogg. Tycker om mitt namn alldeles för mycket för det. Det tråkigaste jag vet med bloggar är de som dag ut och dag in endast säger; "Detta har jag gjort idag". Det blir liksom inte intressant. Inte för mina ögon. Därför skulle det funnits mer bloggar som din. Hade inte läst den på ett tag förän igår, och gissa om jag blev ledsen när där stod; "Död för ett tag nu i alla fall." Inget mer bloggande från dig på ett tag, suck.

Idag är himlen blå by the way, och jag och R ska nog ta oss till havet. Undra om någon av mina brorsor vill köra ut oss, eller om vi får slå oss ner på dansholmen eller nåt kanske..?
Nu ska ögonbrynen plockas innan något annat görs, annars kommer man snart inte kunna se mitt ansikte längre för allt burr. Okej liiite krydd på det, men de är i alla fall buskiga, trots att de är ganska ljusa.

- djupet i ögonen -

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0