Prinsessa

"Nämen här kommer ju vår prinsessa!" Visst blir man glad av att mötas av de orden när man kommer hem till någon? Varm i hjärtat liksom.
Munnen drog när jag såg regndropparna mot mitt fönster idag. Jag gillar regn, speciellt sommarregn. Vaknade först vid halv elva av en fruktansvärd mardröm, men somnade sedan om till klockan två. Galet, men galet skönt. Nu har jag intagit soffan, tittar på någon jättedålig film, och har hjärnvärk. Om fyra timmar är det ladienight ala enhörningarna hos Johanna - internt - ska bli himla roligt att träffa tjejerna igen!

- ryggen -

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Mumin

Glad, lycklig, vackert, mysigt...återkommande adjektiv på din blogg allt mer. Det gläder mig :) !

2009-07-19 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0