Stensmörgås

Jag trodde de skulle vara lite mjukare än så här. Smörgåsarna som låg framme alltså. Men de smakar bajs, och är hårda som sten. Ändå fortsätter jag käka. Ibland undrar man ju själv hur det står till.
Igår efter jobbet kom Filippa och Matilda hem på lite kvällsmat slash planering inför Skagen resan som ska göras till helgen. Efter ett tag droppade även Marcus, Simon och Niclas in, och det blev total ratning av allt som man kunde peka på som fanns på bordet. Kul att man kan glädja någon, typ. Mina morgonvanor kom på tal och jag insåg nog inte förän då att jag inte har samma behov som alla andra på morgonen, eller snarare de har inte samma behov som jag. Nu har jag ätit frukost i fyrtioåtta minuter, och jag skulle lätt kunna sitta en halvtimma till, men jag vet att jag måste fixa med lite annat innan jobbet. Idag hade ju inte varit helt fel att jobba när det är värsta schteeek. Men men, pengar rullar in som det ska och det är inte fy skam det ;)
Ha en härlig dag fellows!

- humorn -

J.Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0