Mormors dag



Jag har verkligen inte många bilder på min mormor. Tror jag har letat i tio minuter efter något nytt, men fann bara den här. Eller bara och bara, den är fantastiskt vacker eftersom den föreställer just mormor, men jag skulle vilja ha fler på henne. Nåväl idag i alla fall ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa mormors födelsedag! Hoppas att jag hinner få träffa dig en sväng efter jobbet, så jag får ge dig en stor grattiskram!

Jag har kommit på mig själv börja bli prisblind på jobbet. Vi har verkligen några underkläder som är såå snygga, och när hjärnan och kollegorna säger "Ja men den här var ju som gjord för dig! Du kommer kunna använda den jättelänge, och den är ju så snygg!", så är det svårt att låta bli. Men igår gick det utför. Bh:n blev liiiiiite för dyr. Får nog fundera på den en dag till, eller kanske två. Men ahh va snygg och skön den är! Dregel, dregel...

Jag måste bara tipsa er om denna låten! Det är låten som jag inte kan sluta tänka på. Låten som är det första och det sista i min hjärna om dagarna. Låten som förhoppningsvis är en av de låtarna jag ska få höra live i Oktober.

http://www.youtube.com/watch?v=fY2zYdgJX5w&feature=related

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0