Back to real life

Tillbaka från Kreta sitter jag nu med mitt efterlängtade svenska kaffe i hand, helt galet vad jag har saknat det alltså! Resan var underbar och vädret kanon, kanske lite väl hett bara då termometern visade 38 grader, puuh! Dagarna bestod av stek, bad och läsning (alla vi tjejer var helt borta i våra grymma böcker), och på kvällarna var det god mat och kackel med brudarna som stod på menyn. Känns inte riktigt som man hunnit att hämta sig ännu, känns som man fortfarande inte riktigt är hemma. Kom hem i söndags morse och har sedan dess ägnat min tid åt att packa upp, träffa kompisar, städa, jobba och fylla år. Men idag är jag ledig och planen var väl egentligen att sova länge, men morgonpigg som jag (oftast) är, började jag sprattla runt vid 9. Men samtidigt var det ju grymt att jag kom upp så tidigt, för nu kan jag fixa några saker på morgonen och ändå hinna med ut på sjön senare!
Ha en toppendag mina vänner! Puss och kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0