Kackel, kackel

Kaffet är upphällt, tv är påslagen och brevid mig ligger ett färskt exemplar av Plaza. Kan knappast ha det så mycket bättre!
Denna veckan har verkligen varit så härlig, ledig två dagar och knappt några läxor alls. Är fortfarande i chock, med tanke på att vi faktiskt talar om Smop som annars är no mercy - at all!
Kemin och fysiken var i princip som vanligt, räkna kackel, kackel räkna. Därefter var det svenska som vankades, där klassen fick läsa upp sina texter som man skrivit på de senaste veckorna. Det var sjukt roligt att höra vad och hur andra i klassen skriver, vissa var riktigt bra, andra mindre bra.
Efter plugget blev det stan, sprang runt i de flesta butikerna och försökte finna mina drömmars klänning, och JA den fanns både på Fiorucci och på Nk mode som jag misstänkte - weeei! Men jag funderar på att lugna mig en vecka eller två, just in case om jag hittar något annat. Mammsen är värsta pepp på att hitta en klänning, så kanske att vi drar iväg även imon och kikar på klänningar, men denna gång åt andra hållet - Kungsbacka.

Nej nu ska jag ta en titt på historia läxan tills imorgon.
Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0