Jobba, jobba, jobba

Godmorgon folket!
Med frullen på bordet och kaffet som kokar sitter jag vid Facebook då tanken slår mig att jag kanske ska skriva ågra väl valda ord på bloggen. Klockan ringde allt för tidigt då jag ska upp och jobba idag, och visst jag älskar mitt jobb men att gå upp klockan nollsjunollnoll på en lördag är alltid surt.
Igår blev det som sagt shopping med min kära Olivia. Hittade ett par chinos, en jeansjacka och ett par converse, så nu har vårkollektionen börjat byggas på i min gaderob! Efter stadens besök ringde Filip, och det bestämdes att vi tillsammans med Fredrik, Tomas, Olivia och Malin skulle åka in till staden - igen - och fika. Jag älskar fika och jag älskar stan, så med ett leende på läpparna hoppar jag in i duschen men lyckas bli sen som vanligt. Jag blir så trött på mig själv. Jag borde verkligen lägga fram kläder några timmar innan, för det är alltid det som tar sådan lång tid. 
Ikväll vankas det Späck, ses vi där kanske? 

Ha en härlig dag! Puss & kram
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0