Strukturlöst

Datorns högtalare dunkar Amy MacDonald. Orden viskas in i mina öron,  ord som får mitt hjärta att le. Lite i alla fall.
Håret luktar gott efter duschen, och i vänster tå har jag ett snäckskal, eller det är vad mamma tror.
Munnen drog på fysiken idag, de är roliga utan att veta om det. De verkar ganska lika oss, eller mig i vilket fall, ändå är vi som luft för varandra då vi ses.
Snön låg under mina fötter hem från staden idag, trots att solens strålar bländade på 97:an i morse.
Detta inlägg har ingen struktur alls. Det gillar jag, det blir mer äkta så här.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror med att de är ganska lika oss, och med oss menar jag, du och anita, konstantin räknas självklart inte med:P

2009-03-12 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0