Galna klänningsjukan?

Dagen började med att jag anlände sent till skolan, där Johanna så snällt satt och väntade på mig eftersom vi hade PA-dag. Efter många ursäkter, och en kaffe som plåster på såret, satte vi igång med finslipningen på projektarbetet. Runt halv två pratade jag med mammsen och vi bestämde oss för att åka till Kungsbacka och ragga studentklänning, men hittade vi någon? No. Men däremot hittade jag denna snyggingen till klänning! Man kan ju aldrig få för många klänningar, och dessutom passar ju denna ruggigt bra till Kreta eller hur tjejer? ;)



Baah, är så trött på att leta studentklänning över allt, hitta många snygga men inte "the dress" liksom. Eller jo, jag har ju min mumsbit på Minzo, men den känns mer som en klänning som jag kan köpa också liksom.
Men i vilket fall så åkte jag och mamma in till stan sen, till Olles Döttrar, där jag faktiskt hittade två riktigt fina klänningar som jag hängde undan tills imorgon, eftersom att uret tyvärr stod på stängningsdax. Så imorgon blir det provning, hoppas att de sitter perfa, hade verkligen varit så kul! Det blir även plugg med min kära Johanna, och en kväll fylld av chill - underbart.
Efter att jag och mammsen varit i stan ringde Matilda, och hon och Filippa kom hem och åt kvällsmat med mig. Nu sitter jag och är så ruggigt trött och funderar på att ta mig ett lyxbad med massa härliga oljor och tända ljus - ahh. Jo, det får nog bli så!

Puss och kärlek
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Elvira

vad söt! och härlig färg! den blir jätte snygg till kreta ;D

2009-03-12 @ 12:25:22
Postat av: Matilda

Klart passar den till Kreta! prefekt!

åhh, bad och oljor.. din lilla lyxbrud ;)

2009-03-12 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0