Vuxenvuxen.

Jag har alltid varit så där konstigt förälskad i dofter. Som doften av mamma. Satt med näsan mot hennes arm förut och blev barn på nytt. Jag kommer nog aldrig att bli vuxen. Inte så där vuxenvuxen. Försökte förklara det för honom härom dagen, men jag tror faktiskt inte att jag kan förklara vad min hjärna tänker många gånger. Det blir bara gegga när det kommer till min mun.
Jag har hjärntvättat mig med samma sång hela dagen, totalälskar den och tror faktiskt inte jag kommer kunna tröttna på den, den är för bra liksom. Kläder har börjat hoppa ur garderoben till resan till Afrika. Jag vet, lite halvpatetiskt då det är hela nio dagar kvar i teorin, men faktiskt bara fem i praktiken! Ska bli underbart att få komma iväg ett tag.


Vad äkta vänskap är för mig? Man har inte setts på ett tag, men vet precis vart man står och vad man tycker om varandra. Vänner är vänner som inte förändras. Vänner är vänner som består. Vänner är vänner som du.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0