Fyra dagar.

När klockan stog på tio minuter över sju vaknade jag, och låg sedan och drog mig de sista tjugo minuterna tills Jeremy Kay sjöng för mina öron och det var dags att kliva upp. Nu sitter jag med koppen i hand och med kiwin i högsa hugg, och funderar vad jag ska göra dessa femtio minuterna som är kvar tills Anna kommer. Jag har en ny favorit i högtalarna, Melissa Horn. En fantastisk sångerna, med djupa texter som borrar ner sig i hjärtat. 
Nu är det bara fyra dagar kvar till resan, varav jag kommer jobba tre. När jag ska hinna packa? Ingen aning.
Jag föreslog att vi skulle skriva en sång, du skulle stå för melodin och jag för texten. Funderar på att skapa den på andra sidan jorden, texten alltså, där inspirationen säkert är bättre än den jag idag har i detta gråa land.
J.Johnsson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0