Depp, pepp och glass.

Det var så bra att jag ville gråta. Det var så bra att det gjorde ont. Texterna, musiken, scennärvaron, allt var perfekt. Men tyvärr var många av texterna för hårda att ta med tanke på veckan. Jag vet inte hur mycket jag gråtit igår och idag. Patetiskt. Hårdast slog raderna; "Jag älskar dig så mycket så jag hatar dig" och "... är att aldrig ge hjärtat rakt ut". Finns så mycket jag skulle vilja skriva, så mycket som jag precis skrivit men sedan suddat ut igen. Jag får göra som de säger, tänka på något annat.

Vi fick en sådan där sjuk Jennifer och Sofie lek. De fick nummer. Den bästa var en tia, och den lägsta en nolla, men de flesta var åttor.
Annars ägnades dagen åt depp, pepp och glass. Ja så skulle man nog kunna sammanfatta denna dag; depp, pepp och glass.

J.Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0