Du.

Det känns som jag känner dig jätteväl, trots att jag aldrig ens pratat med dig. Jag gillar hur du tänker, hur du skriver. Helst av allt hade jag velat hoppa på dig och föreslagit att vi skulle leka någon dag, men det fungerar väl inte riktigt så antar jag. Låten du lade upp lyssnar jag på nu för fjärde gången, och den är verkligen underbar. Den ska vi se till snart hamnar på min ipod. Måste verkligen byta låtar där, trots att jag älskar låtarna jag hjärntvättar mig med. Funderar på att köpa mig ett par riktigt grymma hörlurar också. Och ett par nya converse. Såg en kille som hade knallgröna, sjukt snyggt.

Tror jag springer ut och gömmer mig i skogen en stund.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0