Drömprinsen

Man fick välja en svensk kändis och från ett annat land. För mig var det lätt; Brolle och Jude Law. Helt klart. Egentligen kan jag inte sätta finger på vad det är som är så sexigt med dom, typ samma som Robert Pattinson. De har bara det där lilla extra, det som Jennifer faller för.





Vi byggde också upp drömprinsen, innefrån och ut. Vad jag kan avslöja om honom är att han bär skinnjacka, en tajt v-ringad tröja, ett par svarta tajta brallor, en halsduk hängande över axlarna, och självfallet ett par rejäla, grova boots. Mmm...
Haha, japp det är alltså sådant här jag ägnar mina sjuka dagar år. Jag borde verkligen skaffa mig en hobby.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0