Du är snygg.



Han är typ det sexigaste jag sett. Förutom Håkan då, men det är liksom på ett annat sätt. I vilket fall så är det honom som jag har vilat ögonen på hemma hos P, tillsammans med henne, F och A. Senare droppade även tjörnkillarna in, men de såg nog inte på filmen med samma ögon som vi. Vi dregglade och dog, och dog och dregglade.

Imorgon beger vi oss upp till Dyrön för att kolla på mufflisar, Rebecka och jag. Ska bli grymt kuligt, since vi kacklat om dessa varelser alldeles förlänge utan att ha sett dom real life. Men vi ska åka tidigt, så jag borde verkligen sova nu. Och jag ser verkligen fram emot natten eftersom nya lakan har hamnat i min säng. Första natten med renbäddat är alltid lika härlig, speciellt när det är påslakan från barndomen som omfamnar kroppen.

J.Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0