Effektiv.

Dagen har varit tajt och stressig, men ack så effektiv. Vid åtta sjöng Jeremy Kay för mitt sovande öra, men jag lät honom hållas en timma innan han fick min trötta kropp att gå upp. Det blev frukost med mor, som sedan gav mig glädje beordingen att hämtande broder Jonathan från båten. Vi tog en shopping runda, han och jag, och med mig hem fick jag ett par brallor, två tröjor, några rosetter och hårgrejer, och ett par grymma hörlurar som faktiskt i detta nuet vilar på mina öron. Faktiskt - ordet smakar bra. Faktiskt.
I vilket fall, så blev det en snabb kopp svart på det innan jag skulle iväg på ansiktesbehandlingen - både det bästa och det värsta på länge - , och jag hann inte mer än att sätta mig i bilen på väg hem innan Sofie ringde och sade att hon var utanför mig. Vi bokade hotell, ja hotell, vandrarhemmet var fullbokat så nu ska vi leva lyx istället - typ. Sofie försvann och jag åkte in till staden, hämtade mitt pass, hämtade mor på jobbet, duschade och gick till basgruppen. Så there it is, min dag. Lite bra att skriva upp sånt här ibland, då vet jag ju vad jag gjort. För vem lägger egentligen sådant onödigt på minnet? Inte jag.

Filmer som jag sett men vill se igen har ramlat över mig på senaste, typ som Rent. Grymt bra film för dig som har lite konstig filmsmak och gillar musik - det är en musikal. Smakprov:

http://www.youtube.com/watch?v=x8iTeDl_Wug

Nu ska jag hjärntvätta hjärnan med herr Hellström, lyssna igenom alla låtar jag har utan avbrott. Jobbigt om någon ringer eller börjar kackla med mig bara.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0