Galet.



Tiden går fort när man har roligt. Snart var detta ett år sedan. Tjejhelgen hos Jennie. En helg jag aldrig kommer glömma, hoppas jag. Hittade några lägenheter i Majorna igår, och insåg att jag faktiskt skulle kunna finansiera det. Faktiskt. Men jag vet inte, det handlar väl om att våga eller inte våga. Kanske efter jul, efter att jag bott i mormors hus medan de är bortresta. Ser så sjukt mycket fram emot det, jag boende i huset jag mår som bäst i. Tänk ändå att om två månader är jag på andra sidan jorden, och om två veckor är jag i London. Galet. Galet kul.

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Galet snus grymt honey :D Jaa tkr verkligen att du ska investera en lägenhet i majora :D de e galet vacköört där ! <3

2009-09-23 @ 22:23:37
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0