Dåliga ovanor, kvinnlighet och spårvagnar.

Har fått en dålig ovana och idé om att maten smakar godare om man äter den med öppen mun. Så som nu, när jag äter min äggmacka är det supergott att smacka upp maten mot gomen och avge sådana där ljud som antas komma i samband mat att äta med öppen mun. Eller så är det bara hjärnan som lurar mig. Det brukar den göra. Hade mamma sett mig nu hade man nog fått sig ännu en lång utläggning om hur okvinnlig man är. Att man tuggar med öppen mun och rapar ibland gör väl inte människan mindre kvinnlig? Snarare mer mänsklig i sådana fall.
Jag har verkligen saknat det här med att åka buss. Vet inte varför jag älskar det så mycket? Men det kan i och för sig inte att jämföras med spårvagn. Åh älskade spårvagn. Tog mig en runda i lördags med Håkan i hörlurarna. Börjar gissa på att jag spelar för högt när killen bredvid utan musik börjar hålla takten.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0